Společnost Qustodio vyzpovídala 60 000 dětí z USA, Velké Británie a Španělska, nejde tedy o globální výzkum, ale základní obrázek si uděláme.
Králem sledování videa je u dětí stále YouTube, v průměru na něm děti stráví do 100 minut. Na krk mu zdatně dýchá TikTok, na kterém stráví v průměru o 20 minut méně.
Děti také hrají on-line hry, stráví tím necelou hodinu. Pokud si myslíte, že nejhranější je Fortnite nebo Minecraft, chyba lávky, mezi dětmi letí Roblox. Oproti loňskému roku šla během letošního jara všechna tato čísla nahoru. Je jasné, že v domácí škole se víc hraje a kouká na videa. Dalšími oblíbenými mobilními hrami jsou také Clash Royale, Brawl Stars nebo Subway Surfers.
Mezi další oblíbené aplikace patří videotéka Netflix a streamovací platforma Twitch. Co se týká sociálních sítí, kraluje jim Instagram, následuje TikTok, Snapchat a Facebook.
Výtah z tohoto průzkumu najdete na webu focus-age.cz, kde je i odkaz na plné znění v angličtině. Se všemi grafy, odhady odborníků, jak to bude do budoucna a tipy pro rodiče, jak s těmito daty a informacemi pracovat.