Hudba na prvním místě / Music First /
Celý playlist
Ostatní

Lizzo představila svou značku prádla, bombarďáky nečekejte

Redakce
Značkám spodního prádla Skims a Savage Fenty miliardářek Kim Kardashian respektive Rihanny přibyla další konkurence. Se svou značkou Yitty se do hry hlásí rapperka a zpěvačka Lizzo.
19. 04. 2022

Žádné bombarďáky

I když se Lizzo s Yitty také veze na vlně diverzity a prádla pro ženy všech barev a tvarů, přistupuje k tomu zase z trochu jiného úhlu. Kolekce nabízí nejen shapewear spodní prádlo, ale také legíny, šortky a běžná trička. K té kategorii shapewear nepřistupuje tak, že má ženám vylepšit postavu a místo tělových barev volí úplně jinou paletu. Jak sama Lizzo uvádí, jejím cílem je vytvořit produkt, který nebude připomínat smutné a omezující prádlo nebo takzvané babičkovské bombarďáky, ale bude to přitažlivý kousek, ve kterém se bude cítit komfortně každá žena.

Yitty FB 2.jpg

Psali jsme: Rihanna debutuje v žebříčku Forbes, je nejbohatší hudebnicí

Velikosti do 6XL

Yitty volí spíše výrazné neonové barvy oproti zemitým barvám charakterizujícím její konkurenci. Kolekce se bude skládat ze tří řad. Ta první, s názvem Nearly Naked uspokojí poptávku všech, kteří shánějí dokonale padnoucí tělové prádlo. Naopak řada Mesh Me přináší kousky vyrobené hlavně z látky mesh. Třetí řada Major Label cílí svým využitím na každodenní nošení. Celá kolekce je vyrobena z jemného a pevného materiálu, který se (stejně jako obal) dá zrecyklovat. Nabídka velikostí je velmi široká, od XS po 6XL. Součástí značky je také další slavná žena. Yitty vznikla ve spojení s firmou Fabletics, kterou vlastní herečka Kate Hudson. Ta spolupracovala na sportovní kolekci se zpěvačkou Demi Lovato nebo kolegyní Vanessou Hudgens.

Yitty FB 3.jpg

Kam dál? Rapperka Lizzo a její šílený šatník: Nahota je v něm hlavní součástí



Foto: Yitty

Diskuze
Vstoupit do diskuze
Sdílejte

Další na Expres FM