Travis Scott ovládl rok 2020

Pokud bychom hledali vítěze pomalu končícího roku, jistě by padala jména Jeff Bezos, Elon Musk, možná i Joe Biden. Z pohledu trendů je to ale jednoznačně americký rapper...

Travis má za sebou úspěšný rok, co se týče spolupráce s Nike, veleúspěšné spolupráce s McDonald's, kdy lidi kradli i plakáty s logem jeho módní značky Cactus Jack, nebo virtuálního koncertu ve hře Fortnite, kterým vydělal v přepočtu 400 milionů korun.

Nedávno také spustil spolupráci s PlayStation, která osmadvacetiletému rapperovi přihodí další miliony na konto. Merch čítající boty (samozřejmě od Nike) a mikiny bundy a trika Cactus Jack už je vyprodaný, ale Sony chystá konzoli PS5 v designu Travise Scotta a v kuloárech se mluví se i o hře.

Aby toho kolem Travise Scotta nebylo málo, na trh podle serveru Highsnobiety.com dorazí také parfém ve spolupráci s Byredo nebo seltzer – tedy sycený alkoholický nápoj. Zkrátka, na co Travis sáhne, to se okamžitě promění v kupu zlata. Není pak divu, že mladý americký umělec a byznysmen nechybí na seznamu magazínu Forbes 30 pod 30.

travis-scott-cactus-jack-byredo-collaboration-01.jpg

Parfém Space Rage Travise Scotta, foto Byredo

V aktuálním vydání pořadu Trendy Expres dále uslyšíte o novém projektu návrháře Virgila Abloha, limitované edici "kachny" neboli Citroënu 2CV, novém podmořském muzeu v Amsterdamu nebo spotřebě potravin v ČR.



Titulní foto: Profimedia.cz

Podcast