Vidlicový osmiválec se dvěma turby je laděný na 700 koní, protože nemusí splňovat homologační podmínky pro závody, nová je také převodovka a silnější spojka z karbonových vláken. Vůz má rozšířenou a výrazně baculatější karoserii, která zvyšuje přítlak a zároveň prý drží čelní odpor vzduchu na původních hodnotách. Při rychlosti 230 km/h je prý aerodynamický přítlak přes 1.000 kg! Přítlak je potřeba mimo jiné i proto, že celé auto je velmi lehké. Karoserie je celá z karbonu, jen střecha je hliníková.
O zastavování se stará systém značky Brembo s ABS převzatým ze 488 GT3 Evo 2020 a dodatečně upraveným. Na palubě je telemetrie V-Box, abyste si mohli zjistit, ve kterých zatáčkách ztrácíte, v autě je i kamera, abyste měli obrazový záznam. Na rozdíl od závodního speciálu můžete mít v 488 GT i sedačku pro spolujezdce. Až na to, že těch vyvolených bude jen velmi málo. Ferrari tohle auto nabídne jen stálým zákazníkům, kteří se už v minulosti zúčastnili okruhových akcí Competizioni GT oficiálního Ferrari Klubu. Pouze na nich také budou moci tohle auto posléze využít. Plánují se jízdy na slavných okruzích od amerických Virginia International Raceway a Watkins Glen, přes italskou Monzu až po japonskou Suzuku nebo německý Nürburgring.