Subway

9.9.2018

subway

Značka Subway nedávno změnila svou image a slaví 15 let na českém trhu.

Jak inovovat značku s více jak 50-ti letou tradicí? Razantně. To si řekli v Subway v roce 2017. Značka od základů změnila vizuální identitu a k tomu přidala i zcela nový design restaurací nazvaný Fresh Forward. Obojím cílí nejen na lepší servis pro hosty, ale i na novou dávku nadšení pro majitele všech restaurací – franchisanty.

Subway Fresh Forward Design

„V novém Fresh Forward designu zlepšujeme každý krok, který musí zákazník udělat, než dostane svůj perfektní sendvič. Zlepšujeme tak celou jeho zkušenost.“ říká Martin Princ, Country director pro střední a východní Evropu. Praha je prvním městem v ČR, kde je možné design Fresh Forward vidět. Značka se také poprvé objevuje na pražském Hlavním nádraží. S restaurací na Letišti Václava Havla potvrzuje, v čem je Subway dobrý – v přípravě hodnotného jídla, které se skvěle hodí na cestu.

S novým designem se ani o kousek nezměnil způsob přípravy jídla, který je pro značku charakteristický. Host si stále určuje od začátku až do konce jak bude jeho sendvič nebo salát vypadat. Subway prostě nabízí ingredience a je na každém, aby si vytvořil své mistrovské dílo.

Značka se drží svých plánů

V prosinci značka slibovala rozvoj i na Moravě a sliby splnila. Restaurace ve Zlíně je již v provozu pár měsíců a má ukázkový management, což zástupce značky vždy těší. „Jsme sice obrovská značka s restauracemi po celém světě, preferujeme však lokální franchisanty. Je radost vidět, když se restaurace stane součástí místní komunity a nabízí co nejlepší služby, ale také podporuje místní aktivity,“ komentuje Business Development Agent pro Moravu a Slezsko Oldřich Peprla. „Restaurace ve Zlíně je toho skvělou ukázkou.“ dodává. Podobně naladěného franchisanta shání Peprla i do Hradce Králové, kde již má v nabídce i lokalitu.

Neustále něco nového k snědku

Snaha o co nejpříjemnější zážitek v restauracích Subway je podpořena také novinkami v nabídce. Na jaře tohoto roku mohli zákazníci ochutnat Kuře ve stylu Rotisserie, na podzim chce Subway oslovit chuťové buňky hostů trhaným a pomalu pečeným vepřovým s příjemně nasládlou BBQ omáčkou v sendviči BBQ Pulled Pork. „Během 15 let, co jsme na trhu, se značka Subway v regionu posunula obrovským způsobem. Začínali jsme se základní nabídkou z Ameriky a dnes nabízíme každé čtvrtletí nové sendviče, nové cookie a během posledních tří let také výborné ochucené kávy, kokosovou, dýňovou nebo s karamelem.“ vyjmenovává některé z novinek marketingová manažerka pro střední a východní Evropu Kateřina Turková.


O značce Subway®

Značka Subway® vznikla v roce 1965 v USA a její úspěch je založen na obchodním konceptu Fredericka „Freda“ DeLucy. Jednoduchý produkt, výborný a hodnotný sendvič připravený přímo před očima zákazníka, je základem pro snadný a efektivní provoz a dovedl značku k velké mezinárodní expanzi. Nyní má otevřeno přes 43.000 restaurací ve více než 100 zemích. V roce 2011 získala značka prvenství v počtu otevřených restaurací na světě, které si doteď drží. Každá restaurace Subway® je vlastněna a provozována franchisantem. V Česku je od roku 2003 a má nyní otevřeno 20 restaurací. 

Tento rok značka slaví výročí 15 let na českém trhu.